Over merchandise en merchandising

Kleine (hele kleine) oplages.

 

Ik kan er simpel over zijn; die maken we niet. Uitzonderingen op de regel zijn grote stickers (+ 1000cm2) en spandoeken, maar voor de rest gelden overal minimum aantallen (die over het algemeen niet eens zo groot zijn).

Dit komt voornamelijk omdat wij gebruik maken van duurzame processen voor personalisering, die in kleine oplages vaak ontzettend duur zijn t.o.v. de alternatieven (flex- en flockprints, digitaal geprintte stickers enzovoorts).

Daarom verwijzen we de kleine aanvragen vaak door naar bedrijven als Pixum, Multishirt of JMQ (meestal JMQ, die kennen we persoonlijk en maakt ook wel eens wat voorbeelden voor ons).

Nu sprak ik zojuist een klant die één bedrukt t-shirt nodig had, maar ik was tegelijk met iets anders bezig en had het spellingsalfabet even niet paraat in de hoofdcomputer 😉

-“wee-wee-wee-punt-jee-em-ku-punt-ennel”

-“sorry?”

-“weeweewee punt Jee van Johan, Em van Marie en Ku van Aquarium, maar dan zonder ‘A'”

Deze post is geschreven door

Ik ben de oprichter en voormalig eigenaar van Merchandise.nl. Momenteel ondersteun ik de nieuwe eigenaars 1-2 dagen per week om resultaten te boeken op internet en het meest uit hun diverse websites te halenl. Je kunt meer over mijn diensten lezen op mijn eigen website Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en heb ik met vier compagnons de hardste businessclub van Nederland, de Metal BusinessClub!

Ik schreef al 349 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | LinkedIn

Geen reacties op “Kleine (hele kleine) oplages.”